Publicerat: 2010-12-22 Klockan: 12:37:57

sorg

tårarna rinner...

gick in på facebook för att göra min vanliga runda. där möts jag av ett statusinlägg som fick det att knyta sig i magen på mig.

en av mina gamla kompisar sålika gammal högstadiekärlek har förlorat sin dotter i cancer. det gör så ont i mig. så ont att han och hans sambo bär på en sådan smärta inom sig. att de har varit med om det värsta man kan vara med om. förlora sitt barn.

jag vet att det är en del som känner sinisa som läser denna blogg. snälla ni gå in på länken och skänk en slant.

även ni andra - skänk en slant till hennes insamling som hennes klasskompisar påbörjat.

http://www.barncancerfonden.se/Gavor-Bidrag/Egen-insamling/Insamlingar/Till-minne-av-var-klasskompis-Amanda/

Kommentarer
Postat av: Maria

Mina tankar till denna familj idag ! och en kram till dig som lider med dom ...

Det är (nog) det värsta man kan vara med om - att förlora sitt barn.

Hemska hemska cancer! Som drabbar så många .. unga som gamla. Men när man inte levt sitt liv färdigt då finns det verkligen ingen rättvisa !

2010-12-22 @ 13:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0