Publicerat: 2010-12-27 Klockan: 18:12:00

nervöst

jag är lite nervös..

imorgon är det dags att gå till sjukhuset för att ta bort noahs stygn på magen. kanske inget att vara nervös för egentligen. men jag är lite spänd över hur det kommer se ut. om det kommer se otäckt ut eller helt naturligt. sadde försöker intala mig att om det är något som var otäckt så var det egenligen stomin utan påsen. inte ett ärr. han har säkert rätt. vi får se. sist jag såg noahs mage utan någonting på var den 17/6 innan operationen.



liten gosse utan något på magen...

men det ska bli fantastiskt. kunna bada igen, kunna pussa på hela magen!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Mysigt ! Ja snart är magen fri för många pussar :-)

2010-12-27 @ 18:55:44
Postat av: PB

Förstår att du är lite nervös, men det kommer säkert gå jättebra! KRAM

2010-12-27 @ 21:00:09
Postat av: Pappa

Det har ju sett jättebra ut eller. så det är säkert

ok.

puss pappa

2010-12-27 @ 21:51:11
Postat av: Josefine

pappa - ja det har ju inte varit rött runt. men jag har inte kikat närmre då jag tycker att det ser otäckt ut med de mörka stygnen mot den ljusa huden. har inte kikat på själva ärret. det gör jag imorgon!

puss puss

2010-12-27 @ 22:16:08
URL: http://josephines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0