Publicerat: 2010-12-20 Klockan: 20:28:07

jakten på apelsinen

noah inlägg...

waw!! vad är det mitt norra öga skådar?? vad är det där för föremål som glänser så fint.



oh!! den närmar sig! jag vill ha den!



hmm.. den känns så märkligt....



om jag tyckte den kändes märkligt så är det inget mot vad den ser ut. små gropar i den. märkliga saker det här.



jisses! den smakar också! vaddå skala? det går faktiskt att bita på den ändå!




tänk att få uppleva världen genom ett barns ögon. då allt är fantastiskt och spännande!


Kommentarer
Postat av: Milla

Lilla gullungen då, det känns nästan som man är där när man ser de där otroligt härliga bilderna på ett nyfiket barn. Jag menar en apelsin är ju faktiskt väldigt häftigt, med tanke på att det smakar, luktar och har en speciell känsel, allt i ett kan man ju säga.

Puss

2010-12-20 @ 21:19:08
URL: http://cmillis.blogspot.com
Postat av: Maria

Men hur söt får man bli då ?!! Han är så himla go er lilla Noah.

2010-12-20 @ 21:25:10
Postat av: charlotte

oh jag vill låna honom snart...

2010-12-21 @ 07:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0