Publicerat: 2010-12-12 Klockan: 19:19:00

Day 24 – Something that makes you cry

just nu eller när alla hormoner står rätt till i kroppen??

just nu;

sjukdomar, missöden, krig, tv-nyheterna, osämja, tragiska livsöden, sorgliga filmer, orättvisor, tv-program som extreme homemakeover, oprah, sjukhusserier, 16 - and pregnent mm...........

mycket med andra ord.

i vanliga fall;

jaja jag får väl erkänna jag är en lipsill och gråter även i vanliga fall till sorgliga dokumentärer eller tv-program, självbiografier med hemska uppväxter, sjukdomar, bloggar där folk berör..

men jag tycker det är skönt att få gråta ut!

Kommentarer
Postat av: Jenny

neejdå, jag är hemma i gamla nkpg igen! :) jorå, jag var på maxi i fredags.. såg dig inte dock! fast sen är jag ju iofs skitdålig på att se folk när jag är ute & flänger.. ser folk men ser dom inte.. liksom. om det går ihop, haha :)

2010-12-12 @ 23:35:41
URL: http://jennysoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0