Publicerat: 2010-08-29 Klockan: 12:44:10

30-årsfest

igår var det dags för chricka o sankas 30-årskalas. jag hade tänkt att ta en drink eller två men efter ett tag kände jag att va fan det är ju bara att passa på när moster var barnvakt o mjölken redan urtagen från frysen! så det blev fest även för mig!! premiären på nästan 1 år!



vi på väg till albrektssalen!

 några av kvällens gäster!

 

 kvällens dj!



på något sätt lyckades jag med konststycket att få en nästintill identisk min med pedro o med eva...



chricka har precis dragit ett gitarrsolo;)



chricka o sanka fick dricka de "små" drinkarna...



tomas o sadde på g!



fritte får STÅ för sista bilden...



ett videoklipp från när nicke o knappen börjar spela


Kommentarer
Postat av: Maria

Ni är ett fint par du o din Sadde ! Hoppas jag får se er nåt "live" nu i veckan .. Vore roligt ! Kram

2010-08-29 @ 19:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0