Publicerat: 2010-08-27 Klockan: 11:36:44

beautiful blogger award



Denna fina Award fick jag av roliga Johanna!


Som Award ska jag/du kopiera in awardbilden i min/din blogg för att visa att jag/du fått den.
- Tacka och länka tillbaka till den jag/du fick awarden av.
- Ge awarden till 7 andra bloggsystrar/bröder
- Skriv 7 intressanta saker om mig/dig själv.

7 saker om mig: 

- Jag har varit stamkund på sjukhus sen jag var liten och den eviga olycksfågeln.
- Jag har fått en ny innebörd av begreppet kärlek sen jag fick en egen familj - och då har jag ändå alltid varit familjekär.
- Jag älskar att göra räkningar och strukturera ihop månadens ekonomi.
- Jag längtar till den 16/9 då jag ska få börja träna på world class igen. *fighting spirit - be afraid*
- Jag lider av klaustrofobi men det har blivit lite bättre. Jag kan numera åka hiss och låsa dörren när jag går på toaletten.
- Jag har nästan ett helt år framför mig av en underbar tid med min son.
- Jag kan bruka stor begynnelsebokstav - men jag väljer NÄSTAN alltid att blogga utan den regeln.

Dessa vill jag ge Awarden vidare till:
Fade, Milla, Caroline, Therese, CharlotteLena och Tessan


Kommentarer
Postat av: Milla

Tack för den =), ska se till att svara på frågorna jag med snart då =). Tråkigt att det inte blev ikväll men det är ju tur att vi fick ett nytt datum så snabbt.

Puss puss

2010-08-27 @ 13:11:21
URL: http://cmillis.blogspot.com
Postat av: Fejdan

Tack snälla fina. <3

2010-09-03 @ 09:12:18
URL: http://www.fejdan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0