Publicerat: 2010-04-18 Klockan: 18:41:47

LUST

nu har den första riktiga träffen för lustgänget (lite udda samling tjejer) gått av stapeln.



vi körde en timmes afro på world class och då kan man se såhär rolig ut. jag tränade för första gången senn i vecka 12 typ... ja nu är jag i slutet av vecka 32 och det gick över förväntan...



efter passet duschade vi och bytte om på world class spaavdelning samt åt pastasalladslunch där. efter det begav vi oss till grobladet där vi hade 3 timmars pyssel framför oss.



det var minst sagt pilligt. vi ägnade oss åt decopage. vi fick en glasskål, en ask samt en kruka till förfogande.



här är några av alla fina resultat!



efter decopagekursen så begav vi oss hem till josefine och fick äta en buffémiddag från tjocka kocken. vi lekte någfra lekar och spelade ett spel. lyssnade på musik och diskuterade! en riktigt rolig dag/kväll/förnatt;)

här är vi som ordnade dagen!



nästa träff är den 9 okt och då blir det karin, annie o julia som ska hålla i det!




Kommentarer
Postat av: Milla

Tack för en riktigt rolig och väl planerad dag och kväll men min rygg håller inte riktigt med mig =)

2010-04-18 @ 19:42:03
URL: http://www.cmillis.blogspot.com
Postat av: jessica

tusen tackar själv roligt vi hade =) min rygg instämmer föregående skrivare

2010-04-19 @ 21:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0