Publicerat: 2010-04-14 Klockan: 21:59:59

jag vill....

*varning för tråkinlägg*

jag vill bli frisk........

jag vill bli pigg............

jag vill få tillbaka min ork............

jag vill komma i mina kläder..............

jag vill träna hårt igen........

jag vill äta och dricka vad jag vill.......

jag vill att skrutt ska vara frisk.......

jag vill att skrutt ska må bra.......

mycket jag vill........ tolka detta hur ni vill. antingen som att jag gnäller. eller att jag bara tycker att det är sjukt överreklamerat att vara gravid..

det som komma skall ur graviditeten ska bli helt fantastiskt. men själva graviditeten är inte jippie så jävla  skoj.

missförstå mig rätt. jag byter inte mot något. jag skulle kunna gå upp 12 kg till (ja jag har än så länge gått upp hela 12 kg) för skrutt. jag skulle kunna vara gravid i 8 månader till. allt för att jag längtar så mycket efter skrutt men just graviditeten är inte kul.

en sak är underbar - att känna och se skrutt! det är höjdpunkten dessa månader!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag VET! Det suger att vara gravid. Du minns väl hur mycket jag beklagade mig och var förbannad över att ingen berättat för mig om alla krämpor man kunde få? Och det värsta är ju att ju längre man går - desto jobbigare blir det. Men konstigt nog är allt det där glömt när dunderklumpen kommit ut.

2010-04-14 @ 22:06:37
URL: http://santacarolina.blogg.se/
Postat av: Milla

Det bästa är att du får gnälla hur mycket du vill och speciellt till andra som har varit gravida för det är inte alltid kul att vara gravid och speciellt när man som du har fått onödigt ont tidigt i graviditeten och som också har haft oturen att vara sjuk mycket. Och sen när skrutten har kommit så får man gnälla att man är trött och man får ont i huvudet av allt ammande och bärande och ingen kommer att ifrågasätta hur mycket du faktiskt älskar skrutten. Du gnäller nästan aldrig så jag tycker bara att det är sunt att du gör det.

En stor puss till dig!

2010-04-15 @ 06:29:57
URL: http://www.cmillis.blogspot.com
Postat av: erika

min graviditet med emma var helt underbar och den här är bara jobbig och inte alls lika rolig tyvärr. Så nästa graviditet kanske blir toppen för dig :-) hoppas

2010-04-15 @ 07:39:47
Postat av: PB

Jag vet precis hur du känner dig och man får gnälla hur mycket man vill så det så ;).

2010-04-15 @ 22:24:21
URL: http://vitvaarkarlek.blogg.se/
Postat av: jessica

jag förstår dig gott och väl man får gnälla

2010-04-19 @ 21:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0