Publicerat: 2009-09-12 Klockan: 22:40:28

lugn höst

det var mitt motto. en lugn höst. nope. ingenstans kan jag meddela mina läsare. ingenstans har jag en lugn höst. fick nyss ett mess av en vän som ville ses snart. javisst! det var bara det att när jag tog upp min telefon för att finna en dag så var den 7 okt första dagen jag fann.


då kan man fråga sig vem fan som driver med mig?


jo jag hade en fredag och söndag tom men då kan det ju vara trevligt att hinna träffa sin man också.


men sen så är det ganska lugnt i vardagarna i okt och nov. men på helgerna så ska vi vara barnvakt åt ungarna, vara stödfamilj, åka till malmö och åka till oslo.


välkommen lugna vinter! då mina vänner kommer jag säga nej till mycket ni planerar för då ska jag testa att vara hemma i min lägenhet mer än en dag i veckan. det ni kommer bli en upplevelse utöver det vanliga.


Kommentarer
Postat av: PB

Det är väldigt skönt att vara hemma och ta det lugnt även om det oxå är hur kul som helst att hitta på saker :D

2009-09-13 @ 11:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0