Publicerat: 2009-09-14 Klockan: 15:50:19

före

jaha de här hårbilderna får vara lite förebilder. ikväll eller imorn kommer efterbilderna. det är nämligen dagen d. dagen då jag äntligen ska få bort de sista gröna resterna. för er som glömt så blev ju mitt hår grönt i början av september och har sen dess haft lite grönt i sig. plus att färgen blivit helt uttvättad efter alla mirakelkurer hit och dit. så det är en mycket efterlängtat dag idag.

bilderna är från kolmården och påväg dit. då var jag på ett aningens bättre humör än idag. vissa dagar borde man aldrig gå upp ur sängen. idag var nog en sådan dag. nja förutom att jag ska få fixa håret då! och få pussa på min underbara man när jag kommer hem!


Kommentarer
Postat av: Clara

jasså,tränare för vadå?

Micke är så skön alltså, ganska yr. Haha :)

2009-09-14 @ 17:07:15
URL: http://clarahartmann.blogg.se/
Postat av: Milla

Imorgon kommer att bli en mycket bättre dag och jag blir lite avis på dig att du får gå och fixa håret fast inte det där med den gröna delen =). Be sadde om lite massage ikväll också så kommer allt kännas bättre =)

2009-09-14 @ 17:32:52
URL: http://cmillis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0