Publicerat: 2009-10-20 Klockan: 08:24:17

stopp

herregud......

det är stopp överallt. och översvämning. not nice at all. något är grande fel med vårt rörsystem och det kom som en blixt från bar himmel. stod o duschade nu i morse och av en slump tittar jag ut på golvet och till min fasa så var hela bråviken på badrumsgolvet. jag hann rädda min mobil med en millisekund. den låg nämligen fint o vilade på golvet.

jaja... bara att ringa hyresvärden.

men nu till det värsta. efter frukosten satte människokroppen igång och arbetade. min i detta fall. den behövde alltså gå på toaletten. jag kunde inte gå in i badrummet då bråviken fortfarande låg kvar där så jag går in på den lilla toaletten. blir lite misstänksam när jag ser papper som ligger kvar i toaletten = jag testspolar. allt kommer upp..........GAAH...

människokroppen gör sig till känna och skriker att den behöver gå på toaletten. jag går in till bråviken och testspolar och ser då till min fasa att det blir likadant där plus att det kommer upp lite gammalt papper ur avloppet på golvet.

JAG VILL INTE SE MER. så jag skriker till och sätter mig och bloggar.

där är jag nu. nu måste jag gå till jobbet tidigare för människokroppen behöver fortfarande gå på toaletten. min man håller just nu på och ringer malmstaden.

bråviken ska vara borta när jag kommer hem från jobbet ikväll. och människokroppen ska kunna få fungera!

Kommentarer
Postat av: Milla

Stackars liten, lider med er något fruktansvärt. Hoppas att det är löst innan ni kommer hem =)

2009-10-20 @ 09:32:11
URL: http://cmillis.blogspot.com
Postat av: Josefine

ja då det hade löst sig!!

2009-10-20 @ 17:40:55
URL: http://josephines.blogg.se/
Postat av: jessica

men gud ni skulle ringt till danne =) han hjälper så gärna till =) vet ni sen förr

2009-10-20 @ 20:21:07
Postat av: Ullis

Jaha vad kul. Ja såg typsnittet och barnvåfflorna och det var lite smultronstället över det. Ja verkligen supermysigt. Där kommer jag göra fler besök kanske inte med våfflor dock för man blev ju så j.kla mätt. Jobbigt med bråviken, hoppas den försvann!

2009-10-20 @ 22:44:18
Postat av: Mimmi

Hihi, förlåt att jag skrattar, men lite kul var det allt, mkt bra inlägg iaf! :)

2009-10-21 @ 09:02:58
Postat av: PB

Jisses, jag skulle dööö om jag inte fick gå när jag var tvungen. Hoppas du hann hålla dig till jobbet.

2009-10-21 @ 11:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0