Publicerat: 2009-10-21 Klockan: 21:20:51

min exman

ja han har idag hjälpt mig med en massa saker.

1. gjort så jag fått arslet ur soffan och lämnat in min dator.

2. fixat ett nytt bredband. snabbare!

3. fixat en ny tv på det bredbandet. en 40 tummare med sjukt bra kvalité som exmannen uttryckte sig.

4. fått bra service och bra erbjudanden, d.v.s. priser.

thank u pierre!

men du vet att det ingår hemhjälp när man säljer till exfrun. så snart vill vi ha hjälp med tv´n, datorn och hemmabioljudet skulle oxå vara bra att se över;)


Kommentarer
Postat av: Clara

Haha Pierre alltså! Jag blir alltid så fnissig när vi är på expert för jag lyckas alltid ställa så konstiga frågor :)

2009-10-22 @ 12:12:06
URL: http://clarahartmann.blogg.se/
Postat av: Pita

Hehe! Det var inget vi prata om, installation kostar extra ;)



Hör av dig när ni har den hemma, ledig imorgon!

2009-10-22 @ 19:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0