Publicerat: 2009-05-14 Klockan: 19:31:39

visste ni?

... att min man är wille wonka. idag har han varit utklädd till en gul fest vi haft på jobbet o han såg precis ut som wille wonka. eller så som wille wonka skulle ha sett ut om han var helt gul. jag råkade dock nämna att han såg ut som wille wonka istället för farbror gul och då instämde många av barnen att det var wille wonka.

om de visste vem det var? nej nej. men jag tror att namnet föll dem i smaken. testa själva. det namnet gungar ganska häftigt i munnen.



mina händer fryser. vi har bara kallvatten i lägenheten för de skulle ordna något med rören idag. kl 19 skulle vo få tillbaks varmvattnet, nu är klockan 19.30 och något varmvatten är inte påväg. jag har diskat, blötdammat och styrt allmänt i vatten idag. mina händer fryser. att duscha är inte att tänka på än så länge. *humf*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0