Publicerat: 2009-05-09 Klockan: 10:02:49

twitter

ja men ärligt.. trodde ni något annat? självklart var det bara en tidsfråga innan jag fastnade även där. gaah vi snackar beroende. denna gång så får jag skylla på mina goda vänner... myrbergarna! ja det är de som har smugit sig på mig och attackerat mig med denna drog.

faktum är att jag tidigare tänkt att nej/ja/nej/ja/nja/nej till twitter. men så smög de sig på mig både via sms och mail och då blev det nej/ja/nja/nja/nja/ja.

det är historiken till detta nya forum.twitter handlar om en typ av blogg med max 140 tecken. min twittersida..... *trumslagsvirvel*

http://twitter.com/josefinespalle

Kommentarer
Postat av: Milla

Sorry =)

2009-05-09 @ 20:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0