Publicerat: 2009-05-22 Klockan: 09:51:01

ludd ludd o åter ludd

igår var jag o tränade på world class. oj tänker ni - det var värst. var hon o tränade. nej det är inte det som är poängen i denna histora. det händer faktiskt att jag tränar. så det så;)

poängen i denna historia handlar om ludd. jag hade glömt min handduk o jag skulle duscha där eftersom vi skulle vara hos familjen davidsson kl 11.30. så jag fick helt enkelt gå o köpa en handduk i reception. handduk o handduk det var mer som en tvättlapp. som vanligt gymfolk använder som svetthandduk.

så in i duschen. börja torka. till min förskräckelse ser jag hur min kropp förvandlas till en luddig chimpans. om michael jackson kunde gå från svart till vit så gick jag från vit till svart. jaha. vad skulle jag göra nu? jo in i duschen igen för att bli vit igen. sedan gick jag in i bastun för att torka. bastun var avstängd. jaha... minuterna gick fortare o fortare.

det slutade med att jag på något sätt fick upp handduken i håret och fick gå in på toaletten och hämta små pappershanddukar att torka kroppen med. pust, stön o pust. men det gick det med.

till råga på allt så betalade jag parkeringsavgift när det var söndag igår o jag skulle klarat mig utan även denna kostnad. hmm.. onödiga utgifter såhär några dagar innan löning. bildbevis på mitt spektakel....





nej nu ska jag invänta sadjad som är på jobbet. sen blir det halvt som halvt en date innan det är dags för duojag på harrys!

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha ja det var inte mycket till handduk :(

2009-05-22 @ 12:28:23
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Sadjad

Jag letar efter guldet...Puss

2009-05-22 @ 14:15:18
Postat av: PB

Jag avskyr ludd från handukar!! Tur att du han torka iaf då ;)

2009-05-22 @ 19:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0