Publicerat: 2009-05-10 Klockan: 16:57:38

jag kan sitta på vattnet



här är bildbeviset. jag har helt och hållet för mig och det var någon mer stor människa som kunde det en gång i tiden. eller iallafall gå på vattnet eller gjorde denna stora människa helt enkelt så att vattnet delade sig? minns inte riktigt. men jag - jag kan iallafall sitta på vattnet.



hmm... kanske inte riktigt. men jag övar. jag praktiserar. jag är en bit på väg!

vi har haft en helt underbar helg i yxtaholmsslott tillsammans med mamma, pappa, syrran o walle. detta var en av julklapparna från mina föräldrar och jag tackar ännu en gång!!

det finns hur mycket fina bilder som helst från denna helg på facebook och pixbox. men jag visar även några här!

 

slottet, jag vid en mur och mamma o syrran vid kärleksbron



de coola grabbarna i en helt naturlig pose. helt spontant faktiskt. NOT!





de forna systrarna spalle

nej nu strular det med bilderna för mycket så jag orkar ej lägga upp fler här. men klicka på pixboxsidan så finns det desto fler där och för er med facebook finns det ännu mer!

nu ska jag tillbaka till vardagslivet och tvätta, handla, laga mat, duscha o röja upp... fy fan. kan någon ta mig till ett slott?

Kommentarer
Postat av: Sadjad

Jag lever med en profet...hallelulja! Puss

2009-05-12 @ 10:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0