Publicerat: 2009-05-26 Klockan: 19:04:06

husbandbattle

mohaa... med stor risk för elaka kommentarer använder jag denna rubrik. den var lite för bra för att låta bli att användas. idag skjutsade jag min man till någon slags korptunering. han var med i sitt gamla lag och skulle spela några matcher. se där vem som var med i ett av motståndarlagen. det var pierre.

så pierre i ett mål o sadde i det andra. därav rubriken. vem som vann slaget? min man med ett par mål mot noll om jag såg rätt. jag satt nämligen i bilen och försökte undvika de gigantiska dropparna med regn som bombaderade oss ett tag.


Kommentarer
Postat av: Beauty By Beata

Haha, jo jag ska göra det! =)

Kram

2009-05-27 @ 12:22:42
URL: http://beatas.se
Postat av: jessica

hejsan hoppsan oj vad spännande vem vann?

2009-05-29 @ 08:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0