Publicerat: 2009-03-15 Klockan: 18:42:37

ovanligt

jag skulle precis tömma kameran efter sthlmsresan. märkligt. 4 bilder är tagna. högst ovanligt.



så dessa bilder får väl tala för resan. mat på iranskt sätt, det vill säga på golvet;). sadjad som mussar i väntan på tåget. sj som ska förbättra sig och komma i tid. jisses då. våra väskor som står på perrongen och slutligen halsbandet som svärmor köpt åt mig. vad gjorde vi mer då? shoppade kläder, diskuterade olika ämnen, åkte tunnelbana, fikade, såg på melodifestivalen, såg på när united fick däng av liverpool - de var kassa för en gångs skull. min älskling gjorde ingen succé.

vad sker i veckan?

må - vägledarkurs på campus. träna. middag med julia o pierre.
ti - jobba. sjukgymnast. frissan. jecka, danne, evvan o cornelia hem till oss.
on - jobba. föräldramöte. till sussi o matte.
to - jobba. hämta e på skolan. vara hemma med e o ev. träna.
fr - lämna e på skoloan. jobba. hämta e. vara hemma. desperete hemma hos oss.
lö - åka till wahlsteds o mysa.
sö - åka till badhuset. e hem på kvällen.

som ni ser ska vi vara stödfamilj 4 dagar denna gång. det ska bli spännande. mycket intressant att lämna o hämta e på skolan!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej där!

Läser att du ska på vägledarutbildning - vad kul!! Du blir nog en jättebra vägledare, du får berätta om hur det var sen på utbildningen.

Jag längtar så mycket efter att få bli färdig jag också..

Hoppas vi ses igen!

Kram Emelie från Jyri o Maddes bröllop

2009-03-16 @ 19:13:25
Postat av: Josefine

hej!



jag är redan vägledare och har varit i över 3 år men vi går på utbildningar med jämna mellanrum!! kram

2009-03-16 @ 19:36:48
URL: http://josephines.blogg.se/
Postat av: jessica

men men oj oj var du så uptagetn i stor staden att du glömde ta bilder verkar som du haft de skoj i alla fall =)

2009-03-17 @ 15:43:48
URL: http://jezziee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0