Publicerat: 2009-06-20 Klockan: 21:24:21

mallorca

nu är vi på mallorca. jag vet att ni inte tror mig eftersom jag nyss skrev ordet är med just ett ä. men det är så att vi surfar på hotellet med svenska tangentbord! mycket märkligt!

här är det varmt! idag har det legat runt 30 grader, lite vind och moln ibland. i morse när vi vaknade var det helt igenmulet och det regnade lite när vi inhandlade frukosten. efter det har det varit tipp topp. det har gått riktigt bra med e och sadde och han har badat mest hela tiden.

vet ni vem som mer har badat? *trumvirvel* JAG!! i havet! även det är sant. det är riktigt varmt i havet. jag hade glömt bort hur fint det är på mallorca. eller det vet jag väl om men jag hade inte trott att jag skulle tycka om det lika mycket som vuxen.

vi sov bara 4 timmar inatt så vi kommer nog gå hemåt snart och varva ner och knyta oss tidigt inatt. vårt hotellrum är så fräscht! det fräschaste jag har bott i!

på återseende!

Kommentarer
Postat av: PB

Bada lite åt mig med!!

2009-06-21 @ 09:42:32
Postat av: johanna

låter underbart =) inte alls avis =)

2009-06-21 @ 11:32:49
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: annah

åh vad härligt

2009-06-22 @ 22:16:12
URL: http://glitterflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0