Publicerat: 2009-06-11 Klockan: 19:02:40

10 års jubelium

för jag har tagit studenten för jag har tagit studenten för jag har tagit studeeeeennnntteeeennn

fy fan vad jag är bra!

det är alltså 10 friska år sedan jag tog studenten. idag såg jag några små studenter på sina bilar och jag gick även förbi min gamla gymnasieskola. de var så små. de var så söta. de var så "oskyldiga" (-yeah right....). jag tyckte att jag var så stor när jag tog studenten. men de är ju så små nu. hur kan det komma sig. är det jag som är så gammal nu kanske..? nej - så kan det inte vara. inte en chans.



och nej jag hade inte svenska flaggor på min klänning utan något sådant exotiskt som ett plastskynke för att skydda klänningen från alla blommor. se så mogen jag var. jag var minsann stor när jag tog studenten!

Kommentarer
Postat av: PB

Jag tänkte på precis samma sak idag när jag såg alla bilar åkandes i stan. Åhh vad roligt det var!!!

2009-06-11 @ 21:58:10
Postat av: sarase

vilken cooling du va redan då!!

2009-06-11 @ 22:36:57
URL: http://sarase.blogg.se/
Postat av: Annie

Yeaah right att du tog på dig skynket självmant!!

Mamma tvingade på mig mitt hahahah

2009-06-12 @ 00:48:57
URL: http://angeliqa.blogg.se/
Postat av: jessica

vilken häftigt brud=) håller med förstår inte vart tiden tar vägen

2009-06-14 @ 19:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0