Publicerat: 2009-01-11 Klockan: 21:47:58

myshelg

i lördags var vi hemma hos wahlstedts där vi blev bjudna på middag och såg på andra arnfilmen efter det. men det händer ju ingenting i filmerna. det kan ha varit bland de mest långsamma filmerna jag har sett. däremot så dör motståndaren efter 2 sekunder av ett svärd än 10 minuters kamp som i de amerikanska filmerna...



vi möttes av tomtebloss som gustav var snabb att tända på.



walle fick operera min underbara tejpmaskin som gör att jag numera kan sätta in foton på en sekund och utan en massa muskelkraft. jag skulle bara ha lämnat in den på walleservice innan jag satte in alla foton..



vi intog olika sorters vilolägen under kvällen. jag hade en vilopaus i soffan i lekrummet medan ungarna kastade boll mot varandra och sadde hoppade mellan ungarnas mysstund i sängen. en perfekt lösning för att få alla nöjda så bi kunde se på arn. sadjad sov ca en timme av filmen och vaknade upp och började ha åsikter om filmen direkt. hmm...

idag har vi varit hemma hos pierre och fått mat, sett på en film där det hände betydligt mycket mer, hulken. sedan så såg vi såklart matchen mellan united och chelsea där united spöade chelsea med 3-0. det var underhållning. medan vi loppade oss hos pierre så hade mamma och pappa varit hemma hos oss och satt upp de sista tavlorna. bland annat canvastavlan från vår bröllopsdag. det var så fint!! *tack*

ja nu till vem denna grabb var på bilderna nedan. det är alltså martin som dansar med linda i lets dance. se här! en rolig kille det så rösta nu på linda allihopa.

veckan..

må - jobba. kvällsmöte.
ti - jobba. fixa naglar. ärenden på stan.
on - jobba. träna.
to - jobba. troligtvis träffa maria.
fr - jobba. hem och dö i soffan och heja på martin.
lö - träna. troligtvis gå på bröllop.
sö - middag hemma hos mamma och pappa.

idag är det en stor dag. eller skulle kunna vara. det är snarfs beräknade ankomstdag. snarf är då milla o osses bebis. men det verkar som om h*n trivs hos milla och stannar någon extra dag. planeringen för veckan kommer förhoppningsvis bli lote annorlunda för vi hoppas på att få åka till bb någon av dagarna och snosa bebis!

Kommentarer
Postat av: Milla

Det hoppas jag med =). Vilken härlig helg ni verkar ha haft, precis så där lagom så man vill ha det ibland. Om du inte har någon att göra ärendena på stan med kanske jag kan slå dig följe? Puss puss

2009-01-12 @ 06:30:30
URL: http://www.millasblogg.com
Postat av: Sadjad

JAG SOV EJ!!! Puss

2009-01-13 @ 15:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0