Publicerat: 2009-01-05 Klockan: 19:05:42

glad

grattis :)

såg ett bröllopsfoto i tidningen nu ikväll när jag inte kunde sova,
och jag hade inte en aning om att dessa två hade gift sig.
Eftersom jag tidigare läst en del i hennes blogg så blev jag ju såklart nyfiken och fick sätta mig vid datorn igen och kolla läget. Och det är så skönt att känna sån ärlig glädje för andras skull.
Jag känner inte de här människorna, jag har ingen aning om hur de är,
men de ser lyckliga ut, och det är allt jag behöver veta just nu.
lite extra lycka i världen :)

såg detta i linas blogg. sådana ord värmer!

igår sa pizzatjejen i vilbergen grattis då hon sett oss i tidningen. vi har bara varit där 2 ggr men hon uppmärksammade oss ändå;)

erika, tomas o emma har nyss varit här. nu lagar vi mat och ska se ett par avsnitt av dexter.

Kommentarer
Postat av: Milla

Vad härligt att få höra (läsa) såna underbara ord och dessutom från någon man inte känner. Kunde inte bli en bättre start på det nya året att vara lyckligt kär, gift och se att andra ser den glädje man själv känner. Puss puss gumman

2009-01-06 @ 10:15:08
URL: http://www.millasblogg.com
Postat av: jessicajessica

vad skoj att läsa visst blir man glad när man ser =) LYCKA

2009-01-06 @ 18:11:39
URL: http://jezziee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0