Publicerat: 2009-01-18 Klockan: 18:44:02

gamla?



jag tror vi börjar bli gamla. igår drack vi hemma i myskläder. vi drack inte bara en grogg eller en cider utan vi drack. utan syfte så att säga. då är man gammal. vi är officiellt gamla från och med nu.



idag har vi varit hos spalles o ätit god mat. emil gjorde sitt bästa för att undvika kameran så han fastnade inte heller.... men det gjorde vi andra som var där. mot slutet segade vi ihop och nu sitter jag hemma och funderar hur jag ska ta mig in i duschen utan att använda så mycket energi. hur ska det gå till? rulla ner från stolen och försöka ta fördel av farten och på det sättet bilda en boll som rullar till duschen. eller hasa mig ner på golvet och liksom jag ska ta mig upp ur en isvak dra mig framåt. faktum är att bägge dessa sätten tar nog mer energi än att bara resa sig upp och gå. se där ännu ett tecken på att jag börjar bli gammal. jag föredrar det enklaste sättet. hmm.

veckan som följer.
må - jobb. tvätt. fatemeh kommer på besök.
ti - jobb. sjukgymnasten. ärenden på stan. till matilda och hennes föräldrar o umgås.
on - jobb. träna med syrran.
to - jobb. massage. till erika på tjejmiddag med jecka o caroline.
fr - jobb. stödfamilj åt e. vara hemma.
lö - träna. badhuset med e. kanske till myrbergs en sväng plus vara ute och leka.
sö - säga hej då till e. städa o slappa.

Kommentarer
Postat av: jessicajessica

dricka för de är gott de har väl du aldrig gjort, ja oj oj vad gamla ni är nu, då har danne o ja varit gamla i flera år. så skoj att ses på torsdag och gud vad snygg bloggen är =) verkar som du med haft en bra helg kramen

2009-01-18 @ 19:38:05
URL: http://jezziee.blogg.se/
Postat av: Beauty By Beata

Vilken superfin ny design du har!

2009-01-18 @ 22:00:22
URL: http://beatas.blogg.se/
Postat av: Milla

Verkligen jättefin blogg, den designen har du lyckats mycket bra med =). Vad kul att ni kommer på tisdag så att vi hinner umgås lite och att ni får se vad som har hänt på några dagar. Puss puss

2009-01-18 @ 22:30:30
URL: http://www.millasblogg.com
Postat av: Anna

ok...då har jag o rikard oxå varit gamla längre än er....vi drack vin senast igår kväll i myskläder, och osminkad :-) fin blogg....vill med ha en fin sådan...

2009-01-18 @ 23:00:12
URL: http://annaikvarnberget.blogg.se/
Postat av: Hanna

Det var ingen dålig design, jättesnygg! På onsdag skriver jag min sist tenta, puh! Sen ska du få ditt pris=) Kan du komma på bloggträff kl 18, den 26:e?

kram!

2009-01-19 @ 09:52:21
URL: http://svansens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0