Publicerat: 2009-02-15 Klockan: 18:59:16

utmanad

Blivit utmanad av Johanna! :)

1. Säg tre ställen på Internet du oftast besöker? bloggen, facebook och gmail

2. Sjunger du hemma eller i duschen?  på jobbet....

3. Kan du spela något instrument, vad? nja det enda som jag kanske kan spela lite på är piano

4. Hur mycket tid lägger du ned på bloggande per dag ungefär?  på att skriva själv? allt ifrån 0 min till 90 min kanske? på att läsa andras bloggar allt mellan 15 min till 120 min per dag

5. Vilken "kändis" läser eller har du läst mest av som bloggar? katrin och hanna

6. Någon känd person du anser vara sympatisk och trevlig, en favorit? ingen aning.. ingen av de ovan nämnda iaf även om de har jävligt underhållande bloggar. kanske magnus i lets dance;)

7. Alla samlar på något, vad samlar du på? gamla biobiljetter

8. Du måste välja - är du en mes eller en tuffing? nog mer en tuffing än en mes iaf

9. Humor är roligt (?), nämn någon du gärna ser eller lyssnar på, TV, film? johan glans

10. Nämn ett intresse du har som är lite annorlunda eller udda? udda och udda.. att organisera saker med hjälp av listor men det är nog inte så udda utan ganska vanligt. kanske mitt intresse av autism och andra funktionshinder, dvs hjärnans sätt att vara på...

jag utmanar alla de som vill göra denna lista!



nyss hemkommen från milla där vi har haft desperete! 4 avsnitt blev det! längtar redan tills nästa gång. denna vecka är lika full som den vi precis avslutar...

må - jobba. till milla o matilda tillsammans med imtisal.
ti - jobba. till tjocka kocken med milla o matilda o sedan ska vi ha myrbergs på middag hemma och planera festen lite mer ingående (osse är ju toastmaster)
on - jobba o träna
to - jobba. träffa mimmi. en promenad o kvällsmat någonstans.
fr - jobba. ha middag här hemma för mina föräldrar.
lö - stödfamiljshelg. träna. till busfabriken. jag till caroline en sväng o uppvakta henne. hemmamys med e.
sö - stödfamilj. festplanering o bestyr.

Kommentarer
Postat av: jessicaa

ojoj vad utmaningar duktig du är. verkar som en skoj vecka med =)

2009-02-16 @ 10:23:42
URL: http://jezziee.blogg.se/
Postat av: johanna

oh gamla biobiljetter det samla jag på när jag var yngre.... i en trälåda jag gjort själv på träslöjden.... undra om jag har kvar dom i n¨ågon låda.... =)

2009-02-16 @ 21:26:01
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0