Publicerat: 2009-02-02 Klockan: 14:52:20

längtar



oh vad jag längtar till morgondagen. till att få åka skidor själv! idag var jag med ut och tittade ett tag på de andra. sadjad klarade sig hyfsat. första åket tog ca 45 min.... det var ett åk som sedan tog ca 3 min för honom... (då förstår ni vidden av problemen som uppstod under första åket)..



igår sa sadjad att ett åk tog ca 1-2 minuter, att han skulle åka 10 åk och han ifrågasatte varför man var tvungen att stanna i backen. han tog tillbaks alla de påståendena ganska fort! kika på gustavs snygga jacka!



sadjads premiär i en knapplift!



se här!! mc ski - mc drive. *hihi*


jag låg o vilade i väntan på de som åkte.



sadjad fick sin egen lift för att komma hem till stugan.



vi utövar akrobatiska konster i stugan när det är dags att avlägsna pjäxorna. firandet i stugan efter en lyckad första dag!



en promenad i snölandskapet och mys med varm choklad!



hälsningar fråmn ett underbart soligt snöland!

Kommentarer
Postat av: johanna

oh ser jätte härligt ut =)

2009-02-02 @ 17:42:03
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skönt att ni värmer upp backarna i Lindvallen tills jag kommer på torsdag (stannar till sön)..är ni kvar då eller åker ni hemmåt då???

2009-02-02 @ 22:36:32
Postat av: Mats

Från Mats alltså...

2009-02-02 @ 22:37:48
URL: http://vilbergen.blogg.se/
Postat av: sara

Det ser riktigt härligt ut! Hoppas du blir frisk snart också så du kan njuta i fjällen ordentligt!kram på dig

2009-02-03 @ 09:31:42
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0