Publicerat: 2009-02-21 Klockan: 21:07:30

schlager

ja det här med schlager är ju visst ett fenomen utöver denna värld. alla pratar om det och alla verkar vara insatta i det. alla utom jag. jag har nu sett ungefär en halv låt, den med bwo. vad är det som gör svenska folket som galna alla dessa veckor? hmm.. tacka vet jag förr när det var en tävling. då orkade jag med det. men nu har de ju dragit ut på eländet.

igår hade vi middagsbjudning för mamma och pappa och såg även till så att de fick en skön timme i relaxen på world class. såhär avslappande var de efter den timmen...



idag kom "lilla" e till oss. efterlängtad av oss som alltid! vi har varit på busfabriken och röjt tillsammans med resten av norrköpings befolkning. väl hemma har vi slappat och myst. jag har varit en sväng hos caroline och firat henne på hennes 29-årsdag. nästa år du vännen.. då är vi inte så unga längre. caroline var lika snygg som vanligt och väldigt stolt över hennes nya present som hennes älskade hade köpt till henne.



nu är sadjad iväg på lagfest och jag o e myser här hemma med ostbågar, spring, bus, drakar och annat underbart!

halsbandet och örhängena som jag har på mig är från iran. det var bahareh som köpte dem i somras! lite kuriosa!

ha en härlig lördagskväll alla läsare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har inte ens sett en halv låt, fattar inte hysterin



Ses på måndag



Puss

2009-02-21 @ 22:06:36
URL: http://se
Postat av: Caroline

Ja hahaha fan vad stolt jag ser ut över datorn! Men så är den också väldigt söt...

2009-02-21 @ 23:08:28
URL: http://santacarolina.blogg.se/
Postat av: Svansen

Jag håller helt med dej. En gång i tiden var melodifestivalen bra, men nu orkar man inte ens titta eftersom det håller på i VECKOR! Kram!

2009-02-22 @ 20:15:06
URL: http://svansens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0