Publicerat: 2009-02-07 Klockan: 15:30:26

hemfärd

sitter i bilen och har ca 3 timmar kvar av resan. jag känner mig som en drottning av uppdateringar denna vecka. sällan brukar jag uppdatera såhär ofta 1-3 ggr om dagen. det är ju fasligt mycket. men så det var det. nu är jag nog tillbaks till mina 3-7 ggr i veckan istället. det är inte det att det har hänt mer denna vecka men jag har haft mer tid. vi har bara behövt laga mat 2 ggr denna vecka, ingen städning och knappt något plock. deg i soffan och bara mystid helt enkelt. vem vet jag kanske finner tiden hemma med nu när jag fått mersmak.

igår satt vi vid middagsbordet och alla fick säga sitt sämsta och bästa med veckan. nu tror alla divaztjejerna att det var mitt påfund men så var inte fallet utan det var sadjads. ja det bästa för mig var frihetskänslan under kvällsåkningen. det var obeskrivligt. att susa omkring i halvmörker och njuta av vädret, åkningen, omgivningen och åkningen. sen var det även en succé att se duo jag igen. jag älskar dem och det röj de alltid för med sig.

sadjad kommer bli ledsen om jag ej skriver att det var roligt att se hans framsteg och att han faktiskt lyckades lära sig att åka. från att stå i grön (mycket lätt) backe och vägra släppa taget till att utan större problem ta sig ned för röd (medelsvår) backe. första åket tog 45 min för sadjad och sista ca 2 min... min man har lärt sig att åka skidor!!

veckan som följer visade sig vara ganska fullproppad...

sö - tvätta, vila och förbereda inför olika saker
må - jobb. lömesamtal. kvällsmöte.
ti - jobb. naglar. sjukgymnast. till davidsson/gillberg och kika på lilla cornelia
on - jobb. träna.
to - kurs. sadjads födelsedag. linda, danne, wilma och melker till oss.
fr - jobb. pb o rasmus till oss.
lö - träna. sadjad ha fördelsedagskalas hemma. ut och äta på kvällen.
sö - desperete!!


så det där om att finna mer tid att blogga på får vi se....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra mt love puss

2009-02-07 @ 15:58:38
Postat av: Sadjad

Oj det blev många fel.Bra my love ska det stå. Puss

2009-02-07 @ 16:00:02
Postat av: Annie

Haha han kanske borde bli en Divazmedlem ;p



puss

2009-02-08 @ 07:45:30
URL: http://angeliqa.blogg.se/
Postat av: jessicaa

sadde får bli ett undantag han får hänga med på divaz bli en medlem han verkar ju kunna de där kul med uppdatering massor men förstår du inte hinner me de hemma =)

2009-02-08 @ 15:36:04
URL: http://jezziee.blogg.se/
Postat av: Erika o Emma

hoho. Eko! Saknar uppdateriingar :-d

2009-02-09 @ 18:59:09
URL: http://erika81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0