Publicerat: 2009-02-28 Klockan: 10:53:18

första festen

japp ikväll går den första festen av stapeln hemma i den nya lägenheten. en beryktad inflyttningsfest. det ska bli alla tiders och jag är mer än lite partysugen! hoppas det håller i sig! ikväll ska det nämligen röjas! men mamma och pappa var lugna ---> med måtta! kanske inte riktigt lika hög musik som på den gamla goda tiden på smedjegatan men lika roligt ändå! även för att min man ska bli nöjd, han tycker nämligen att musiken överröstar alla samtal och nej så ska man ju absolut inte hålla på när man nästan nått den ärbara åldern 29. oh nej! ;)

igår hade vi date. det var en underbar och välbehövlig kväll. nästan första kvalitetstiden sen vår bröllopsdag om man bortser från resan. vi satt på pappa grappa i över 2 timmar och skrattade, busade och pratade en massa! bion var helt klart överreklamerad. eller kanske var det min avsky för denna sport (wrestling) som gjorde att jag inte tyckte om den. det var för att tillfredställa min man vi såg den men inte ens han tyckte om den. visst porträttet av de trasiga själarna var gripande men det räckte inte. det bästa med filmen var musiken!

jag måste klämma dit 3 ord till jag fått!
jecka - seriös
milla - omtänksam
sussi - pålitlig

och mimmi jag tror som du; mina andra egenskaper måste överträffa min planerande sida... *hihi*

Kommentarer
Postat av: Sadjad

Mycket mycket trevligt my love!! Puss

2009-02-28 @ 12:59:37
Postat av: PB & Rasse

Tack för en trevlig kväll!!! Kram

2009-02-28 @ 23:06:36
Postat av: jessica

alla andra hade ju redan tagit mina kommentarer hann tyvärr läsa dom här först innan ja messa, men seriös på ett posetivt sätt gumman kramar

2009-03-01 @ 19:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0