Publicerat: 2009-02-16 Klockan: 21:07:26

festprogram

oh jag hade glömt vilket slit det var att ordna med festprogram och dylikt.... (observera självironin...)

ja men det är ju ingen hemlighet - men att det var såhär. jag är den tekniska av oss två och får därför göra det mesta med detta pill. men jag har inte störst tålamod av oss två vilket skulle vara en fördel.

men det börjar falla på plats nu. så det finns nog hopp om livet. jag är trött och slutkörd nu. ska snart lägga mig och läsa. och ja klockan är inte mer än 21.06. men jag ska även gå upp 5.20 imorgon... hujeda mig...


Kommentarer
Postat av: Ida

Hejsan ! :) Jag har börjat sälja Aloe Vera produkter på min blogg, det skulle vara skit häftigt om du vill ta en liten liten stund av din tid för att gå in & titta, kanske säga vad du tycker med!? Jag säljer bl.a en Aloe vera produkt som heter Aloe Vera Gel det är en dryck som hjälper till att ta bort alla slaggprodukter i tarmarna & samtidigt gör så man får bättre emunförsvar :) Vore inte det nått att testa, har även massa krämer som är bra till olika saker.. Gå in & titta.. http://idamanson.blogg.se många kramar

2009-02-17 @ 11:27:05
URL: http://idamanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0