Publicerat: 2009-12-08 Klockan: 08:30:57

johan falk - de fredlösa

johan falk - de fredlösa, 2009. regi daniel lind lagerlöf.

det här är den sista delen av johan falk. ja precis... min man skrev upp alla dessa filmer på lovefilm och lade alla på prio 1. så vi fick den sista först... så vi kastades in i handlingen kring alla karaktärer. det var dock ej svårbegrigligt att hänga med men jag skulle nog vilja ha sett den spännande upplösningen sist istället för först sadjad....;)

filmen handlar om en kvinnlig åklagare som förbereder sig mot ett av de största och mest uppmärksammade brottsmålen i sverige när en rad bombdåd börjar inträffa. intensiteten är stark i filmen och karaktärerna trovärdiga.

betyg 4 av 5. nja.. 3,5 av 5.




Kommentarer
Postat av: PB

Vå håller på och kollar på Johan Falck serien, fast från början till slut ;). Både Rasmus och jag gillar filmerna skarpt!!

2009-12-08 @ 10:56:13
Postat av: Ullis

nejnej...synd att ni inte såg den första först. Hela "serien" filmer är sjukt bra, men den första när man kommer in i allt är ju bäst. =)

2009-12-08 @ 13:22:58
URL: http://plastictrash.blogg.se/
Postat av: Josefine

ja jag tycker oxå att det är synd o det har min man förstått nu;)

2009-12-08 @ 18:57:34
URL: http://josephines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0