Publicerat: 2009-12-30 Klockan: 19:54:13

ikea



igår var vi på ikea och köpte en massa nya saker. lite utav en början på en omorganisation i hemmet kan man säga. dock bara "vuxen-grejer" och inget barnrelaterat än. men ändå så man (jag) kan börja organsiera upp saker och ting och förberda lite i miljön.

nästa tripp blir i april och då fan ska det inhandlas andra typer av möbler!! vi har haft monteringshjälp i dagarna två av spalles och wahlstedts! tack ännu en gång! bilder på de nya prylarna kommer vid ett senare tillfälle.

däremot måste jag ju visa min nya verktygslåda. förr hade jag 2 blåa lådor med allt nedslängd men idag investerade jag i en ny verktygslåda! jag var eld och lågor när jag fick sortera upp alla saker. el och lampor längst ned, verktyg i mitten och skruv, spik, plugg o dylikt högst upp!!


Kommentarer
Postat av: Milla

Bra att du sorterade ordentligt så att sadde lätt hittar det han ska ha =)

2009-12-30 @ 22:17:58
Postat av: Johanna

oh de där plexilådorna svor jag x antal gånger innan jag fick ihop..och 2 repade knogar med haha =) Men snygg blev den när den väl var klar =)

2009-12-31 @ 13:24:14
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0