Publicerat: 2009-12-13 Klockan: 12:40:47

Gästblogg

Hej igen!

Det var ett tag sen sist. På torsdag har jag och min fru varit gifta i ett år! känn på den. Det har varit ett underbart år. Att vara gift betyder för mig äkta kärlek. Det är något jag känner med Jossan, hon får mig att må bra, hon får mig att hela tiden växa som människa (givetvis med hjälp av mig själv). Hon får mig att tro på det jag gör, hon får mig att känna mig älskad, hon får mig att längta och att sakna. Att sakna någon på ett positivt sätt är ju en helt underbar känsla om ni förstår vad jag menar.

Det har varit ett händelserikt år utan tvekan och vårt förhållande har blivit ännu starkare under denna tid. Det känns som att vi komplettarar varandra mycket bra. Hur vet jag då att just Jossan är den rätta? jo jag älskar att umgås med henne på alla olika sätt, genom middagar med andra, fester, besök av/hos kompisar mmm men mest av allt älskar jag att umgås med henne bara hon och jag. Hon tycker dock att jag ibland kan vara en riktig "hemmasittare". Hon är hela tiden i centrum i min hjärna och mitt hjärta...hon är den jag alltid vill berätta saker för. När jag ser henne glad och lycklig då är det som att hela världen står stilla och jag bara njuter....hon är min fru och jag är stolt och lycklig över det faktumet. Att höra hennes ekande lite kraxande skratt är som att höra ljuv musik med egna sammansatta toner.

Dessa tre år tillsammans med henne har förändrat mitt liv...helt och hållet till det bättre. På torsdag ska Spalle/Azari checka in på Grand i två nätter och bara njuta av varandra och av ledigheten. Det ska bli en härlig första bröllopsdag.

Nej nu har jag skrivit färdigt för denna gång. Jag vill avsluta med att säga att jkag älskar dig min fru...du är en helt underbar varlese som har man som är förälskad i dig!

tack för denna gång Sadjad Azari

Kommentarer
Postat av: Pappa Hasse

Jad blir så glad av att läsa det Du skriver . Jag tror Joss känner lika som Du.



Mvh Hasse

2009-12-13 @ 17:29:49
Postat av: Pappa Hasse

Jad blir så glad av att läsa det Du skriver . Jag tror Joss känner lika som Du.



Mvh Hasse

2009-12-13 @ 17:31:54
Postat av: Josefine

mm pappa har så rätt så. visst känner jag på samma sätt som du sadjad. min älskade man, min drömman. det har varit ett sant nöje fullt med äventyr under våra tre år tillsammans och ännu mer av det äventyret kvarstår. du är den som får mitt hjärta att bulta.

älskar dig!

2009-12-13 @ 18:09:44
URL: http://josephines.blogg.se/
Postat av: Milla

Och jag kan säga att v som står bredvid ser den kärleken ni delar för varandra och det är underbart =).

2009-12-13 @ 19:16:13
URL: http://www.cmillis.blogspot.com
Postat av: jjessica

helt underbart!! fint du beskriver eran kärlek. märks den är äkta =) så glad för eran skull kramr

2009-12-15 @ 17:46:49
URL: http://jezziee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0