Publicerat: 2009-08-14 Klockan: 21:09:36

ms

ms och cystor i äggstockarna.

ja det är vad jag har nu efter att ha läst gårdagens aftonbladet. där kunde man se små symtom på sig själv och läsa sig till en diagnos.

ms - muskelryckningar i ögonlocket. kunde vara ett tecken på ms. mer man skulle ha då var domningar mm. jaha se där. jag har då ofta muskelryckningar i ögonlocket och domningar i ben och armar.... - alltså har jag ms.

finnar i ansiketet - kunde vara ett tecken på cystor i äggstockarna. jag får fortfarande finnar i ansiktet då och då och jag är nu 29 år.... - alltså har jag cystor i äggstockarna.

det var sista gången jag läste en sån där självanalys. eller ska jag kanske söka hjälp. nu ska jag minsann googla på ms och cystor i äggstockarna och se om jag är döende.



slänger in två bild på dagens naglar;


Kommentarer
Postat av: Sadjad

Med din energi så verkar du inte döende my love! PUSS

2009-08-15 @ 10:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0