Publicerat: 2009-08-04 Klockan: 21:16:26

hillevi

hillevi är som sagt tjejen som jag träffade i kolmården förra veckan. det är oxå tjejen som jag har delat många djupa tankar och funderingar med. tjejen som jag under ett par år delade mer med än med många andra. även om jag delade det med andra med så var det hon som förstod och kunde sätta sig in i det som då var vårt liv.

den här underbara tjejen har nu fixat det ännu en gång! inga förändringar denna gång heller! jag är så jävla glad!!

Läs på Hillevis blogg här!


hillevi - jag kan inte skriva någon kommentar på din blogg av någon lustig anledning så jag ger respons här;

jag kände också att det klickade direkt och vill mer än gärna träffa er igen. det finns mycket mer vi kan prata om. så sadde och jag får ta en tripp till dalarna och hälsa på er!! grattis ännu en gång!!

Kommentarer
Postat av: Hillevi

Tack Jossan!! Känns helt underbart :) Ja kom jättegärna upp till Dalarna och hälsa på någon helg framöver! Ha det fint och hälsa Sadde också! Kramkram

2009-08-05 @ 08:56:51
URL: http://hillevilarsson.blogg.se/
Postat av: jessica

så himla skoj =) vet ju hur mycket du pratat om henne innan hon verkar vara en underbar person!

2009-08-07 @ 08:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0