Publicerat: 2009-04-02 Klockan: 23:12:32

tack...

jag har tackat så fasligt mycket nu. tack tack o tack igen. snart kommer även alla dessa tackkort iväg. vissa kommer ges i hand men de flesta postas. vi kan inte ha missat någon känns det som.

om ni känner att ni borde ha ett tackkort o inte fått det i slutet av nästa vecka så skäll på mig här på bloggen så ska jag genast göra det som jag har gjort i ca 3 timmar nu. nämligen tacka!!

vi beställde tackkorten från optimalprint.com och då fick vi ett kort där det stod såhär;

you are holding in your hand
a part of what used to be a tree.

to compensate for that tress,
we have, on your behalf, donated E 0,12 to
THE GREEN BELT MOVEMENT
founded by Wangari Maathai,
Nobel Peace Laureate 2004.

Together with you we are supporting
community tree planting in Kenya

Just because it is the right thing to do.

det tycker jag är en fin gest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0