Publicerat: 2009-04-04 Klockan: 09:50:25

pink ladies



igår var det pink ladies hemma hos marie. vi bjöds på god och stark mat som krävde en hel del törstsläckare! vi hade en toppenkväll med många skratt och vid ca 00.30 kom vi på att vi borde åka hem då milla var tvungen att åka hem för att amma (osse hade hämtat matilda), vi skulle upp tidigt o vara stödfamilj o marie skulle åka till sthlm för poledancing kl 7.20...  hihi med andra ord en möhippa!


 
karin som bree i desperete housewifes. men bree skulle nog ej dricka såhär mycket nutiden!

                                                 


mitt ordentliga vårtecken....



annars brukar mitt första vårtecken vara att de tar bort allt grus o sand på vägarna. det har de också gjort men i år värdesätter jag detta vårtecken mer. att jag har ro att sitta avslappnad o värma mig i solen!

nu är vi stödfamilj åt en strålande glad e. minst lika strålande som solen utanför. vi ska gå på bio och se monsters vs aliens idag.

Kommentarer
Postat av: Milla

Mitt vårtecken är att vi ska till Halvars sen och ta första glassen =). Tack för alla goda skratt igår. Puss

2009-04-04 @ 13:15:51
URL: http://www.millasblogg.com
Postat av: Anna

Så skönt i solen,

denna lördag har varit ljuvlig!



kramar

2009-04-04 @ 17:41:27
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0