Publicerat: 2009-04-14 Klockan: 20:04:36

min man fjäskar

idag skulle både jag och sadjad träna på varsitt håll. sedan komma hem och ha en trivsam kväll med mat som han skulle laga och en champions leauge match. vad hände? jo han bestämmer att han ska käka pizza med en polare från laget. kvar blir jag utan mat. mmm.. ni som känner mig vet att jag inte lagar mat enbart till mig. slöseri på kraft!

så nu har han varit och handlat toastsaker (min solofavvo), förberett dessa och lagt ut gulliga post-itlappat överallt. roligast var nog den som låg på golvet. det första jag såg var strumpludd och tänkte direkt ta bort det. på lappen står detta...



precis. det var bara att avlägsna luddet direkt. nu följer ett axplock av andra lappar...



ja såhär kan det alltså se ut när min fjäskar. då ska vi inte prata om alla sms han skickat... frågan är bara varför? tror han att jag ska ha ihjäl honom? tror han att han ej får komma hem? tror han att jag kommer vara arg och tjurig? mm.. för att jag ej får färdig mat på bordet och mysigt sällskap. men annars så älskar jag toast, att få tv´n för mig själv och ensamtid ibland.
 
dock ej när vi planerat annat! vet ni varför han fjäskar nu? precis därför.... haha!



ja jag är benägen att hålla med...



så min man.. du kan komma hem och få ha livet i behåll! jag lovar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0