Publicerat: 2009-04-05 Klockan: 17:42:47

matildas kalajs

idag har vi haft välkomstfest för matilda! det var en mycket trevlig tillställning med ett superfint bildspel (såklart!!) som milla o osse gjort. efter det höll osse ett litet tal till mig och sadjad. det blev känslomässigt när de väl valde orden sades. vi fick även en ubergullig present, en gipstavla på matildas lilla fossing o hand! sedan var det dags för sadjad o mig att hålla ett litet tal. jag läste upp en dikt av siv andersson och sadjad hade skrivit en egen. sedan fick matilda sin första dagbok av mig och även brev som sadjad och jag skrivit till matilda som hon ska få öppna när hon fyller 5, 7, 10, 13, 15, 18, 20 och 25 år.



personerna i centrum för dagen!



några mingelbilder!


vi hade klätt upp oss i slips för lilla matildas skull!



just det jag glömde en bild nyss... sadjad var överlycklig över kakorna men tog ej olika sorter utan passade på att göra såhär istället;) titta även på matildas jättepaket!!

 


igår efter bion gick vi till en park o njöt av vädret som alla andra nog gjorde igår. tur var väl det eftersom solen uteblev idag.



veckans schema...
må - jobbar hemifrån med hemsidan. föräldrasamtal. kvällsmöte på jobbet.
ti - jobba. stan o fixa några ärenden. till jecka o ha tjejmiddag för caroline o erika.
on - jobba. charlotte hem till mig på lite mys.
to - jobba. promenad med mimmi. combatpass.
fr - lediga!! till landet om vädret är okej. middag hos jecka, danne, evvan o cornelia.
lö - träna. påskmiddag hemma hos mamma o pappa.
sö - lyxdag!!

P.S HANNA se hit! Jag kommer ej in på din blogg längre.. eller jo men det är från ett datum i februari och sedan kan jag ej komma längre fram. problemet började med att jag ej kom in alls på ett par dagar. och jag har den nya adressen med svansen....D.S

Kommentarer
Postat av: Milla

Tack så jättemycket för allt idag och vi tycker verkligen att ni är bäst och det finns inga bättre gudföräldrarna än ni =)

2009-04-05 @ 18:09:28
URL: http://www.millasblogg.com
Postat av: Sadjad

Jag gillar den största bilden mest! puss

2009-04-06 @ 12:57:27
Postat av: annah

vad mysigt att få äran att vara gudförälder!

2009-04-06 @ 16:34:52
URL: http://glitterflickan.blogg.se/
Postat av: sara

härliga bilder! tack gums!jag blir så förbannad på personer som ska lägga näsan i blöt, predika över hur fel det är att blogga-när de inte ens har någon aning om varför jag egentligen bloggar!Ett sätt att tjäna pengar?Nej allt handlar inte om pengar här i världen! Gaaah! ;) kram på dig

2009-04-07 @ 11:49:28
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0