Publicerat: 2009-04-08 Klockan: 22:04:09

kvällsmys

charlotte har varit här. det är en sådan där vän som man träffar väldigt sällan men allt är bara att ta vid. precis så som det ska vara. inga hard feelings för att man ej hörts på ett tag eller så. utan pang på rödbetan direkt. så var det även idag. så fort vi ses så började där vi sist slutade. det har varit en underbar kväll med god mat, gott godis (stackars påskkärringar de får inget om de plingar på dörren nu...) o härligt sällskap.

vi har nu ökar vår månadsinsats till vår 30-årsresa om lite mer än 1 år. då vi 2 o stina ska åka iväg någonstans. hon fick mig även att bli säker på min sjunde tatuering jag ska göra. och troligtvis vart... nu är det bara tidsbokning som gäller.

herregud det är ledigt snart.. NICE!

Kommentarer
Postat av: Angeliqa

Exakt, jag är mer kryptisk...



Efter "djävulen" har jag läst mig att frispråkighet kan straffa sig, och med det menar jag inte att det du gör är fel...



Jag hade gärna visat upp mer avv vad jag och Johan gör men han gillar det inte helt enkelt.



Jag skickar däremot kryptiska pikar till idioten och talar mer än gärna om vad som kan hända om man träffar på fel personer eller ja sjukdomar eller vad som..



Puss

2009-04-09 @ 01:44:22
Postat av: lina

vad och vart ska du gadda dig nu?jag är så sugen på mina 3 blommor för mig,martin vincent över hela ena överarmen.. men det är stort när man ska tatuera en sååå stor=)

2009-04-09 @ 09:04:11
Postat av: svansen

Jag glömde förresten. Vill du ändra adress på dina länkar är du gullig. Det är min gamla. Kram!

2009-04-09 @ 20:22:00
URL: http://svansens.se
Postat av: johanna

Det är skönt när det är så! så är jag med många av mina vänner med! =)

2009-04-10 @ 10:29:25
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0