Publicerat: 2009-04-22 Klockan: 18:08:17

den perfekta killen

fick nyss detta mess;

den perfekta killen...
det är killen som säger "älskling" till dig och inte "sexy" när ni har slutat ert samtal.
det är han som stannar uppe för att se hur du sover och kysser dig på pannan.
det är han som vill visa upp dig när du vaknar på morgonen utan smink och med sufsigt hår.
han som tar din hand när ni är med vänner och han som säger hur lycklig han är över att du är hans.
han som säger till sina vänner "hon är den rätta..."

ja så var det visst ett kedjebrev men det struntar jag i.

jag tänkte bara meddela er att jag har den perfekta killen. sadjad du är min perfekta kille! jag älskar dig min man!


Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

vad underbart för dig ;-)

Ha en toppen kväll!

2009-04-22 @ 19:27:17
URL: http://amandajosefine.blogg.se/
Postat av: Sadjad

Du är den perfekta kvinnan/frun...Älskar dig så otroligt mycket! Puss

2009-04-22 @ 19:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0