Publicerat: 2008-09-28 Klockan: 18:32:50

likhet??



är det bara jag som märker en slående likhet? gällande behåring och ställning. hihi... förlåt älskling..


vi har haft en alldeles underbar dag i parken. solsken, lite folk och fina miljöer. perfekt! vi kunde gå vart vi ville utan köer och hade bra syn överallt.



ungarna red på kamel och sedan såg vi världens sötaste surikat!



tigerworld var helt fantastiskt att uppleva utan alla människor som trängdes!




nu kommer lite blandade bilder från dagen! tack syrran och ungar för en helt fantastisk dag!!

innan bloggen är slut.. ni MÅSTE titta på min älskling erik ljung som inte gick vidare i idol. jag blev kär. nu får jag hålla tillgoda med min lilla 16 (??) åring istället.

http://www.youtube.com/watch?v=mDoQIMZ17Lw

veckan som följer..
må- jobb. träna.
ti - jobb. stan. tjejmiddag här.
on - kurs både heldag och helkväll
to - kurs.  divaz åter igen!!
fr - jobba. träna. mys,
lö - träna. stödfamilj.
sö- stödfamilj

Kommentarer
Postat av: jessika

Tack själv för en superdag! Jag håller med dig om Erik.

2008-09-28 @ 20:27:49
Postat av: Josefin

Taaack=) Ja det är allt en liten pärla=) Nu skulle det vara skönt att få hit sin sambo med=/

2008-09-30 @ 12:59:05
URL: http://aouris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0