Publicerat: 2008-09-12 Klockan: 13:48:37

hemma

ojoj.. nu är jag åter hemma. jag har inte varit hemma sen tidigt i måndags morse. så det kändes lite annorlunda att sätta in nyckeln i vår ytterdörr istället för hemma hos myrbergs. även att det är skönt att vara hemma så kom alla måsten direkt när jag kom hem. måste vattna blommorna, måste städa, måste rensa i de papprena etc etc. men denna helg måste jag inte så jävla mycket. jag ska mest ta det lugnt. jo vattna och tvätta men där går nog gränsen.

ikväll ska vi hem till azaris på middag. fastrarna och farhad har bjudit mig, sadde, mamma, pappa, syrran, walle o ungarna på middag. det ska bli mysigt. imorn ska jag o syrran träna det nya combat passet. det släpps!! sen ska jag bara vara hemma... sweet! de säger att det ska bli sol o dyker solen upp så ska jag fjäska lite för sadjad så vi kan ta en promenad. *fjäsk fjäsk*
på söndag ska jag också bara vara hemma och slappa ett tag. skulle åkt till kolmården med syrran och ungarna men gustav skulle på kalas så vi har bokat in en ny dag nu. men det blir skönt att bara vara hemma ett tag. sen tar jag en promenad till milla.

då ska jag bo där i ett par dagar till. till på torsdag. på onsdag smäller det. då ska jag tatuera mig igen!! längtar!

Kommentarer
Postat av: jessica

mysigt med middag, förstår de är skönt att vara hemma lite. så de har öppet ännu kolmården man kanske skulle passä på kramr

2008-09-13 @ 09:36:15
URL: http://jezziee.blogg.se/
Postat av: Milla

Vad skönt att vara hemma igen ett litet tag, trots alla måsten =). Hoppas att gårdagen var mysig. Ses imorgon igen. Lovar att ta hand om dig på onsdag =). Puss

2008-09-13 @ 13:17:54
URL: http://millasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0