Publicerat: 2008-09-17 Klockan: 18:25:48

det är höst nu

det är höst. jag fryser. gud vad snyggt det skulle vara med snygga höstkläder. men nej nej. josefine ska gå i ballerina skor i minst 10 dagar till. men men det är det värt. nytatuerad och fin som jag är! mm.. så är det. så om jag skriver att jag är förkyld om ca 7 dagar så vet ni varför. och jag. men jag trivs redan i tatueringen trots att den är inlindad i plast och alldeles blodig.

jag bytte av pierre på hans tid. han fyllde i sin. när pierre skulle åka o se på coldplay så kom sadjad o bytte av honom. när sadjad skulle träna så kom syrran o ungarna och hälsade på. strax därefter kom även milla. nu är det min sista natt hos milla. även om det ska bli skönt att komma hem till vår lägenhet så känns det lite lustigt. har ju blivit van att vardagsumgås med milla. men jag har saknat att vardagasumgås med min älskling. 

i morgon kommer jag hem älskling... 

snart kommer även karin o conny hem från sin förlovningsresa till staterna! GRATTIS vänner!

Kommentarer
Postat av: Milla

Om det inte vore för att det är Oskar som kommer hem så skulle jag tycka att det kändes väldigt sorgligt att du ska flytta hem igen. Men jag är så tacksam för den här tiden och det har varit mysigt och skönt =). Puss

2008-09-17 @ 19:36:19
URL: http://www.millasblogg.com
Postat av: Sadjad

UNDERBART!!! Puss

2008-09-17 @ 19:58:24
Postat av: linda

HEJ HOPPAS ATT ALLT ÄR BRA TROTS ATT DU FÅR FRYSA NÅGRA DAGAR TILL, FÖRRESTEN SÅ HAR JAG BÖRJAT BLOGGA IGEN, LÄS GÄRNA!!

MÅSTE BYTA ONSDAG JAG HADE VISST DUBBEL BOKAT, HAR DU EN ANNAN ONSDAG ELLER SÅ??

HA DET BRA KRAM LINDA

2008-09-18 @ 14:03:29
URL: http://lindy80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0