Publicerat: 2008-09-06 Klockan: 10:34:48

cirkusartist



fick ett mail av syrran. hon skrev att hon hade gått igenom kort från sommaren och fann detta som hon då självklart började skratta åt. bedöm själva... tror ni att mi love skulle ha någon chans som cirkusartist?



hihi....

igår var vi hemma hos myrbergs och åt pizza från asti och såg på gone baby gone. nu ska jag bege mig ner till suzzies för att få håret snyggt till eljas och marinas bröllop ikväll. spännande med så mycket folk på ett bröllop. bilder kommer imorgon från bröllopet och festen.

by the way jag har varit hos linda på mates och fixat håret också. lite kortare och en del ljusare. här är ett smakrpov. håret är helt obehandlat eftersom att jag ska iväg och göra ordning det. o så en lite mer smickrande bild på sadjad än de ovan!


Kommentarer
Postat av: jessica

hejsan hoppsan min vän det var en bra på bild på sadde =) skoj med bröllop hoppas ni fr de toppen kramar

2008-09-06 @ 10:55:48
URL: http://jezziee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0