Publicerat: 2008-10-16 Klockan: 18:32:26

social vecka

herregud.. det är bara en arbetsdag kvar. vart tog veckan vägen? denna vecka har varit sjukt intensiv. på jobbet så har alla utvecklingssamtal börjat vilket innebär att jag arbetat hemma en hel del också.

i måndags så var jag hos jecka o evvan och blev bjuden på tacos. vi pratade strunt och satt och myste.
i tisdags var det föräldramöte till 21.30 på kvällen.
i onsdags var sadjad och jag hos linda, danne, wilma och melker och tittade på nya huset och kom ifatt lite innan jag skulle träna combat med syrran.
idag har jag gått promenad med caroline och zach.
imorgon ska jag och sadjad ut och äta med mamma, pappa, pierre och julia. det är pierre som har styrt ihop allting.
på lördag är det min tur att ha date för sadjad efter daten.
på söndag är det desperetdag hos milla med karin också!

inte undra på att det går fort med mycket att göra....



snart är det dags att åka iväg igen.... sweet!

Kommentarer
Postat av: jessica

härligt med full rulle som både du o ja älskar kramar

2008-10-17 @ 20:04:38
URL: http://jezziee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0