Publicerat: 2008-10-09 Klockan: 23:03:57

måns möller äger



vi var iväg på roligheter med the gang ikväll. först var det en middag på pappa grappa och sen bar det iväg till skandiateatern. oj vilken kö det var. vi trodde att vi skulle bli först men icke sa nicke. kön var underhållande på sitt sätt.



väl inne fick vi absolut inte de bästa platserna men det gjorde inte så mycket. vi hörde iallfall bra. jag gick dit i tron att björn skulle vara bäst tätt följt av soran. men så blev inte fallet. vi var nog ganska överens om vem som var bäst denna kväll.

måns! tätt följt av özz. sedan björn och tyvärr sist soran. men det gjorde liksom inget för det var INGEN som var dålig. alla var bra men måns var sjukt rolig. vi skrattade så vi höll på att dö. (syrran ---> han måste ha ändrat show från timmen innan...)



det var en riktig rolig kväll! nu ska jag packa för imorgon åker vi till stockholm klockan 7. ojoj!




Kommentarer
Postat av: Ullis

haha ja visst var det bra! Fast min favorit var Björn, men jag håller med alla fyra höll hög standard=). kram

2008-10-10 @ 14:21:50
URL: http://plastictrash.blogg.se/
Postat av: PB

Hörde fler som sa att Soran inte var så bra den föreställningen ni var på. Tur att det är fyra som uppträder så det finns nån för alla :D. Kul att ni hade kul!! KRAM

2008-10-10 @ 17:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0