Publicerat: 2008-11-06 Klockan: 17:27:04

utmanad


...av Hanna! Jag ska skriva sju saker om mej själv som andra inte vet.

Ja först och främst så måste jag säga att det är omöjligt att skriva 7 saker som ingen vet. Men det får bli som de flesta inte vet!

1. Det värsta ljud jag vet är när man drar naglar över en svart tavla. Gnisselljudet får det att göra ont inom mig länge.

2. Jag är överkänslig mot vissa exotiska frukter, eller överkonsumtion och får då riktigt stora läppar...

3. Jag dricker cola zero varje dag.

4. Jag måste surfa varje dag. I Grekland letade jag ihjäl mig efter ett internetcafé tills vi såg att hotellreceptionen hade en dator. Det märkte vi när det var 2 dagar kvar av resan.

5.
Jag måste ha jämvikt i kroppen. Slår jag i höger stortå så gör jag likadant med vänster. Tvångssyndrom.

6. Jag sover alltid med öronproppar.

7. Jag är beroende av lepsyl och handkräm.

Ni som blir utmanade är; Milla, Alex, Osse, PB och Jecka



 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack så mycket =) är så nöjd själv =)

2008-11-06 @ 20:54:12
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Hanna

Men shit! Att jag glömde det, lider också av jämnviktssynromet=) Ibland är det verkligen jobbigt! Kram!

2008-11-07 @ 14:06:38
URL: http:// svansens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0