Publicerat: 2008-11-29 Klockan: 21:35:48

juldag...



dagen har absolut gått i julens tecken. vi har varit på söderköpings brunn och ätit julbord. oj vilket julbord. oj vilka goda efterrätter. jag tycker inte om julbord i vanliga fall men jag åt så mycket att jag var mätt från ca 13-21.33 som klockan är nu. men vi ska äta varma smörgåsar till prison break snart... jag åt inte många olika sorter kanske men jag åt mycket.



efter julbordet var det julmarknad i sörping och sedan en visit till myrbergs nya lägenhet. imorn ska vi hjälpa dem att flytta. när vi kom hem började vi göra julgodis till lilljulen nästa fredag. det gick sådär till en början. kulprov med knäck och choklad som var inne för länge i micron. jag sprang till ica 2 ggr om jag säger så...



men tillslut blev det lyckat. daimen ska snart brytas sönder, knäcken blev asgod och risbräcken lyckades vi faktiskt med från början...*hihi*


Kommentarer
Postat av: Mats Marléne Måns Malte

I Sörping...utan att hälsa på oss! Nåja, men vi tar det en annan gång, ska bara fixa till lite mer hemma först, sen tar vi en helkväll med start till lördagsfotbollen...



Kramar från oss!

2008-11-29 @ 22:42:47
URL: http://vilbergen.bligg.se
Postat av: jessica

guuuuuud vad härligt och så himla gott låter som en toppen dag julkramar

2008-11-30 @ 15:57:45
URL: http://jezziee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0