Publicerat: 2008-11-19 Klockan: 18:06:32

Gästblogg

Hejsan. Idag får ni hålla till godo med en gästblogg skriven av Josefines sambo Sadjad Azari.

Tio orsaker till att jag älskar dig!

1. Att du är så självständig och har så mycket skinn på näsan. Du står för dina åsikter men låter även andra ha sina trots att du inte alltid håller med.

2. Du brinner verkligen för saker du tycker om och gör aldrig något halvhjärtat. Och då menar jag verkligen aldrig.

3. Du är den mest romantiska och kärleksfulla människan jag någonsin träffat. Du får mig vekligen att känna mig älskad och du har ett hjärta av guld.

4. Du är så otroligt vacker! Både utanpå och inuti. Det vackraste väsen som finns.

5. Du är en fantastisk lyssnare. Även om du egentligen inte är så värst intresserad av ämnet jag pratar om, så lyssnar du och ställer motfrågor. Som tex när jag är jätteexalterad över något som har hänt inom fotbollsvärlden.

6. Dina lappar och listor. Trots att dom finns överallt så älskar jag dom. Du kan nog göra en lista över det mesta och dom som säljer post it lappar ska tacka en högre makt att du finns. Precis som jag gör för övrigt.

7. Ditt planerande. Du kan planera saker som ska ske månader ja tom år framåt. I början undrarde jag lite vad det var frågan om, men nu förstår jag hur nödvändigt det är. FRAMFÖRHÅLLNING

8. När du blinkar med dina vackra blåa ögon när du vill att jag ska göra något. Kan man motstå det?

9. Din känsliga sida. Hur många har nästan börjat gråta tíll en scen ur Simpsons filmen? Jag älskar att du vågar visa känslor. Vilka dom än är.

10. Att just JAG är så lyckligt lottad att få dela mitt liv med DIG. Du är min stora vinst här i livet!

Jag skulle skriva många fler, med det får räcka för den här gången. Tack för mig så kanske jag gästbloggar någon mer gång.


Kommentarer
Postat av: johanna

vilken fantastisk gästbloggare..... =) En sådna skulle man ha... fniss

2008-11-19 @ 20:37:39
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: sara

ååh va fint skrivet av din älskling!

2008-11-19 @ 21:22:06
URL: http://sarase.blogg.se/
Postat av: Hanna

Fina ord till en fin tjej!

2008-11-19 @ 22:15:51
URL: http://svansens.blogg.se/
Postat av: Hillevi

Åh vilket fint inlägg! Skrattade när jag läste ditt inlägg om könsroller, ungefär som vi har det! Jag står för renovering och teknik medan Kimmen städar och lagar mat när det är pyssel i lägenheten :D Hoppas att allt är bra annars och att ni får en underbar resa tillsammans! Puss

2008-11-20 @ 17:00:44
URL: http://hillevilarsson.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Nu fick han mig att fälla en tår!

Ni ska vara tacksamma och lyckliga som har varandra...:)

2008-11-21 @ 19:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0