Publicerat: 2008-11-13 Klockan: 19:55:43

23914

det är inte min nya lön. tyvärr. det är mina steg än så länge. denna dag. jag är mer än nöjd! ska snart räkna ihop veckans steg för att rapportera till hanna! jag kan tacka mimmi för ett gäng av stegen då vi promenerade efter jobbet.

nu ska ni få höra. vi har som de flesta andra två förpackningar tvättmedel när vi tvättar. kulör och vitt. sadjad tvättade nyss och den ena förpackningen har blivit stulen. inga kläder. inte bägge förpackningarna. inte sköljmedlet utan enbart kulörtvätten. jag anser att detta är mycket suspekt.

kom ihåg tv-programmet ikväll. det som jag flaggade för förra veckan. 21.30 på svt!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Satan i gatan vad du knatar på bra!!! Jag ligger mycket i lä.



Skumt med tvättmedlen.....mycket skumt! Kram!

2008-11-13 @ 21:37:10
URL: http:// svansens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0